Atrian makkarat maistuvat jatkossakin
Atrian makkarat maistuvat jatkossakin TP-Seinäjoen ja Atria Oy:n pitkäaikainen yhteistyö sai jatkoa, kun Atrian Brand Manager Arja Sarre-Hautapakka ja TP-Seinäjoen urheilutoimenjohtaja Asko Ristimäki, sekä toiminnanjohtaja Hannu Huilla tekivät yhteistyösopimuksen vuodelle 2007.Atria haluaa nimenomaan olla mukana tukemassa seuran laajaa ja monipuolista nuorisotyötä. Tuki suunnataan erityisesti junioreiden varustehankintoihin ja valmentajakoulutukseen.Kuten aiemminkin, Atrian logo tulee jatkossakin näkymään TP:n junioreiden pelipaidoissa ja seura-asuissa.Lisäksi sopimus tarkoittaa sitä, että ne ainoat oikeat kärkkärit, Atrian käristemakkarat, löytyvät edelleen TP-Seinäjoen myyminä ottelutapahtumista, Provinssin aikaan eri pisteistä, leirinnästä ja lisäksi kaikissa muissa myyntitapahtumissa. Atrian sivut
Takaisin uutisiinLinkki 1