EePee on edelleen TP:lle tärkeä

EePee on edelleen TP:lle
Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa on edelleen erittäin tärkeä yhteistyökumppani TP-Seinäjoelle. Sopimus on tälläkin kertaa vuoden mittainen, kuten aikaisemminkin. Yhteistyötä on tehty todella pitkään ja se on toiminut hyvin.”En edes muista kuinka kauan EePeen kanssa on oltu yhteistyössä”, naurahtaa TP-Seinäjoen toiminnanjohtaja Hannu Huilla.”Todella kauan kuitenkin. Olin itsekin välillä pois TP:n toimistosta, mutta yhteistyö oli alkanut jo edellistä pestiänikin aiemmin”, jatkaa Huilla, jonka mukaan pääyhteistyökumppaneiden kanssa kuviot alkavat olla nyt hyvin pulkassa.”Vielä hiotaan joitain juttuja ja uusia kumppaneita haetaan edelleen. Meillä on hyviä mahdollisuuksia kehitellä erilaisia kuvioita yhteistyökumppaneittemme kanssa. Tämä meidän sivustomme on ilman muuta yksi sellainen työkalu, jota on jatkossa hyödynnettävä paremmin. Kävijämäärät ovat sellaista luokkaa, että en oikein usko vastaavia numeroita löytyvän moneltakaan Kakkosen joukkueelta tai edes Ykkösen seuroilta”, väläyttää Huilla sivuston suosiota.EePee näkyy siis edelleen TP-Seinäjoen peliasuissa. Edustusjoukkueen pelipaidoissa on PRISMA:n logo ja junioripuolella on S-MARKETin logo kaikissa ikäluokissa.Juuri tällaiseen pitkäaikaiseen yhteistyöhön TP-Seinäjoki haluaa nojata jatkossakin. EePeen muita näkyviä tuotemerkkejä ja toimintoja ovat mm. ABC, Hotellit Lakeus ja Vaakuna, Rosso ja Sale Seinäjoella, mutta on syytä muistaa, että maakunta on pullollaan EePeen toimintaa.Lisää faktaa löytyy EePeen omilta sivuilta.  

Takaisin uutisiin

EePee on edelleen TP:lle

Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa on edelleen erittäin tärkeä yhteistyökumppani TP-Seinäjoelle. Sopimus on tälläkin kertaa vuoden mittainen, kuten aikaisemminkin. Yhteistyötä on tehty todella pitkään ja se on toiminut hyvin.”En edes muista kuinka kauan EePeen kanssa on oltu yhteistyössä”, naurahtaa TP-Seinäjoen toiminnanjohtaja Hannu Huilla.”Todella kauan kuitenkin. Olin itsekin välillä pois TP:n toimistosta, mutta yhteistyö oli alkanut jo edellistä pestiänikin aiemmin”, jatkaa Huilla, jonka mukaan pääyhteistyökumppaneiden kanssa kuviot alkavat olla nyt hyvin pulkassa.”Vielä hiotaan joitain juttuja ja uusia kumppaneita haetaan edelleen. Meillä on hyviä mahdollisuuksia kehitellä erilaisia kuvioita yhteistyökumppaneittemme kanssa. Tämä meidän sivustomme on ilman muuta yksi sellainen työkalu, jota on jatkossa hyödynnettävä paremmin. Kävijämäärät ovat sellaista luokkaa, että en oikein usko vastaavia numeroita löytyvän moneltakaan Kakkosen joukkueelta tai edes Ykkösen seuroilta”, väläyttää Huilla sivuston suosiota.EePee näkyy siis edelleen TP-Seinäjoen peliasuissa. Edustusjoukkueen pelipaidoissa on PRISMA:n logo ja junioripuolella on S-MARKETin logo kaikissa ikäluokissa.Juuri tällaiseen pitkäaikaiseen yhteistyöhön TP-Seinäjoki haluaa nojata jatkossakin. EePeen muita näkyviä tuotemerkkejä ja toimintoja ovat mm. ABC, Hotellit Lakeus ja Vaakuna, Rosso ja Sale Seinäjoella, mutta on syytä muistaa, että maakunta on pullollaan EePeen toimintaa.Lisää faktaa löytyy EePeen omilta sivuilta.